Powered by Smartsupp

Blog

Tiskařská případovka no.1: Umíme víc, než jen vytisknout a vyfakturovat?

Flexibilita, alias přizpůsobení se? Naše superschopnost! Sice to možná bude jednou naší zkázou, ale o tom třeba příště. (:-D) Teď to je kus toho nejlepšího, co z nás lze vymáčknout. Pojďme si na jedné ukázce popsat, jak slovo flexibilita transformujeme z kýče do závazku vůči klientovi a snaze se aktivně účastnit na úspěchu jeho projektu. Neboť nám to není putna a logika je jednoduchá -> Daří-li se vám, tak se daří nám.

Tiskařská případovka no.1: Umíme víc, než jen vytisknout a vyfakturovat?

Situace A:

Klioš poptá trička s potiskem. Cena a čas dodání je ok. Takže hurá do procesního kolečka -> objednávka -> výroba -> expedice -> fakturace a čusky busky. To je naprosto v pohodě a vypadá tak 9 z 10 objednávek, které Westprintem projdou. Ale co když bychom chtěli spolupráci posunout o stupínek výš?

Poznámka před hlavní myšlenkou:

Pokud jsem v úvodu psal něco o zkáze, tak to bylo jakési rýpnutí do naší snahy vycházet vstříc v expresních termínech. Od začátku našeho působení to stavíme jako naší konkurenční výhodu. Jsme dost ochotní vycházet vstříc a za ty roky z toho bylo hodně situací s termínem tip ťop, hodně neplánovaných přesčasů přes noc a o víkendy. To vás baví rok, dva. Dlouhodobě lze však v našem týmu vycítit, že na závěr pracovního týdne se člověk spíš těší na víkend s rodinou než na víkend s tiskárnou. To nic nemění na tom, že na vytrhávání trnu z paty jsme stále experti! 

V průběhu času jsme začali profilovat našé "úespíčko" z expresu do přidané hodnoty do spolupráce. Uf, flexibilita a přidaná hodnota. Solidní kýčovitý kombo, že? (:-D) Na dalších řádcích mi dovolte to vizualizovat do vzorové situace. :-)

Situace B:

Klioš poptá trička s potiskem. A navrhne spolupráci prohloubit. Výzvy máme rádi, takže hurá do toho.

V tomto případě jde o spolek BK Klatovy – organizátora mimo jiné mezinárodního velikonočního basketbalového turnaje mládeže s názvem Easter Cup Klatovy.

Letos šlo o 10. ročník s účastí 910 hráčů v 70 týmech ze 4 zemí, kteří v 7 tělocvičnách sehráli 212 utkání. Takže jde o našláplou akci plnou sportovního napětí, doprovodné zábavy a navazování nových přátelství.

Společně jsme zasedli, dali hlavy dohromady a z původní jednorázové poptávky na trička jsme udělali komplexní spolupráci s přesahem do dalších akcí, vzájemného partnerství i dobročinnosti. 

A jakou roli jsme sehráli my?

  • Dodali jsme stovky triček a mikin (dobré pro nás).
  • Dodali jsme několik stovek cen pro vítěze (dobré pro klioše).
  • Dostali jsme velkou míru mediálního prostoru mezi partnery (dobré pro nás).
  • Vyráběli jsme v pevně nastavených (a dost úzkých) termínech bez zaváhání (dobré pro klioše).
  • A na závěr! Společně jsme vytvořili kolekci merchandise zboží (trička, mikiny, ručníky, termosky, placky, samolepky a tašky), které bylo prodáváno na akci a výtěžek z prodeje poputuje skrz projekt Donio na dobročinnou sbírku.

Mezi situací A a B je značný rozdíl. A já na těchto řádcích chtěl ukázat, že do spolupráce umíme dát víc než jen naší výrobní kapacitu. A je to super. Kord když to může přinést WIN-WIN-WIN situaci (tím třetím WIN jsem narážel na to, že vytěžíme nějaké kačky na dobročinnost). Dnes, když tu ťukám ten příběh, tak zrovna vzorkujeme merch na další turnaj, kde opět budeme pracovat v podobném režimu ve snaze přinést radost všem zúčastněným stranám.

A o tom přeci ta práce je! Když už se nám snaží uzmout třetinu života, tak to pojďme dělat trochu s radostí, nadšením a dát do toho něco víc. 

Co dodat... Možná otázku. A co můžeme udělat pro vás? W-Team je připraven na další výzvy!

Zpět na články