Powered by Smartsupp

Blog

Tiskařská případovka no.1: Umíme víc, než jen vytisknout a vyfakturovat?

Flexibilita, alias přizpůsobení se? Naše superschopnost! Sice to možná bude jednou naší zkázou, ale o tom třeba příště. (:-D) Teď to je kus toho nejlepšího, co z nás lze vymáčknout. Pojďme si na jedné ukázce popsat, jak slovo flexibilita transformujeme z kýče do závazku vůči klientovi a snaze se aktivně účastnit na úspěchu jeho projektu. Neboť nám to není putna a logika je jednoduchá -> Daří-li se vám, tak se daří nám.

3 891 přečtení

Číst článek

Životnost potisku textilu - důležitá fakta z praxe

Od počátku až do skonání naší podnikatelské snahy budeme řešit témata spjatá s životností potisku. Toto téma je mega rozsáhlé. Můžeme se zaměřit na srovnání technologií nebo třeba na srovnání použitých textilních materiálů pro potisk. V tomto textu se ale zaměříme na to, jak můžete zvýšit životnost digitálního potisku na tričku už před odesláním objednávky. Proč zrovna toto? Jde totiž o nejčastější produkt Westprintu.

4 000 přečtení

Číst článek

4 tipy na reklamní předměty s dodáním do týdne

Mnohokrát ročně řešíme dotaz: „Jaký reklamní předmět můžeme dodat obratem?“. S dodáním do 2-3 týdnů toho máme na výběr fakt randál. Ale pokud je potřeba hurá akce, výběr se zúžuje.

4 300 přečtení

Číst článek

6 tipů, jak připravit data pro tiskárnu, když nejsem grafik?

Ve Westu často řešíme kvalitu podkladů od příchozích zákazníků, kteří nevyužívají služeb grafiků a jsou nepolíbení sofistikovaným oborem přípravy tiskových dat. Je mnohdy těžké jim vysvětlit, co přesně potřebujeme a proč to, s čím se celý večer trápili u počítače, není s čistým svědomím tisknutelné. Rád bych v tomto textu uvedl pár rad, kterými můžete sobě i tiskárně usnadnit život.

4 738 přečtení

Číst článek

O průměrnosti – aneb naše konkurenční výhoda

Za těch pár let podnikání jsme museli nesčetněkrát odpovídat na otázku, jaká je naše konkurenční výhoda. Ptají se nás na to potenciální i stávající zákazníci, zajímalo to všechny reklamky a marketéry se kterými jsme vedli diskuse, když jsme chtěli, aby se nám starali o propagaci. No a zajímá to vlastně každého s kým se bavím o naší firmě, ať už je to na formální schůzce nebo v pátek u piva.

5 226 přečtení

Číst článek

Vitamin C jako reklamní předmět? V těchto časech rozhodně ano.

Ve spolupráci s českou firmou Nutramed nabízíme možnost dodání kvalitního Vitaminu C s etiketou, kde bude Vaše vlastní logo. Můžete tím svým zaměstnancům nebo obchodním partnerům ukázat, že nezapomínáte na jejich imunitu právě v těchto složitých časech. Věříme, že to v současné době doceníte více než mnoho jiných reklamních předmětů.

4 989 přečtení

Číst článek

Udělám si sám - polep na zeď

Téměř každý den vysíláme kolegy, kteří po celé republice instalují různé polepy. Nevyhýbáme se prodejnám, skladům, různým vozidlům i speciálním časově "hypernapnutým" akcím, mezi které patří přípravy veletrhů, nebo instalace pro filmaře. Jsou však situace, kdy nedává ekonomicky ani časově smysl, aby se tam hnali dva týpci z Podbořan, kteří stráví 3 hodiny na cestě a poté nalepí za pár minut jednu samolepku. Pro tyto situace, a zároveň pro všechny samouky, jsme sepsali tento návod, který by měl pomoci s instalací samolepky na zeď nebo podlahu i člověku, který do té doby lepil maximálně dálniční známku na čelní sklo. :-)

9 638 přečtení

Číst článek

Řekni roll-up a já Ti řeknu, co to je.

Žijeme v moderní době. Takže když něco nevím, jdu googlovat. Třeba o roll-upu se toho dozvíte hodně. Hlavně ceny a rozměry a slevy a množstevní slevy a rychlost. A taky outdoor, indoor a banner. Pokud se neorientujete v reklamních pojmech, pak jste právě vstoupili do světa, kde je čeština až druhým dorozumívacím jazykem. Reklamě totiž vládne angličtina.

12 578 přečtení

Číst článek

Tisk nonstop | Expresní tisk | Tisk o víkendu

Na našem webu často zmiňujeme, že tiskneme rychle. Také zmiňujeme, že většina zakázek je expedována do druhého dne. Obojí je pravdou, avšak každé tvrzení má své limity, a tak bychom zde chtěli napsat pár řádků navíc o tisku tzv. „Nonstop“.

20 139 přečtení

Číst článek

Byla jednou jedna prázdná zeď.

Individualita, personalizace, jedinečnost, originalita. Zaklínadla, se kterými se potkáváme na každém rohu. Doba je prostě taková. Marketéři vzývají personalizovanou reklamu, psychologové říkají, že každý jsme jiný a všichni jsme jedineční. Ale někde, ani nevím kde, se individualita ztrácí, když chceme koupit obraz. Prostě jdeme do Ikei a koupíme to, co visí na zdech skoro po celém světě. Co to vzít s tou individualitou od podlahy? Teda vlastně od zdi?

3 589 přečtení

Číst článek